گوشی گرنداستریم مدل GRP2634

6,100,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • دارای 8 تماس همزمان و 4 اکانت سیپ
  • دارای کیفیت صدای بلندگوی دوبلکس HD
  • پشتیبانی از قابلیت POE
  • پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث
  • دارای 10 کلید قابل برنامه ریزی BLF
  • دارای پورت شبکه 10/100/1000

ناموجود

توضیحات

گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 به دلیل امکاناتی که ارائه میدهد مورد توجه بسیاری از مدیران سازمان ها و صاحبان مشاغل قرار گرفته است که به دلیل گسترش ارتباطات، این دستگاه های تلفنی با فناوری های جدید وارد بازار شده اند. کاربران با استفاده از این دستگاه های تلفنی میتوانند تحول بزرگی در کیفیت مکالمات مرکز ایجاد کنند و سطح کارایی فرآیند کاری سازمان را افزایش دهند. GRP2634 که برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است، یک نقطه پایانی صوتی با استفاده آسان و قابل استقرار را ارائه می دهد. اگر میخواهید تماس های خود بی پاسخ نماند میتوانید از این گوشی استفاده کنید زیرا دارای 12 کلید لاین است که شامل برنامه ریزی است.در گوشی کاربر میتواند با توجه به نیاز خودش از گوشی استفاده کند پس اگر شما به طور متداوم در چند شیفت از این گوشی استفاده کنید اولین و آخرین انتخاب شماست زیرا گوشی تلفن GRP2634 گرنداستریم خستگی ناپذیر است.

گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 برای نیازهای کارمندان ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای پر حجم طراحی شده است و یک نقطه پایانی صوتی با کاربرد آسان و قابل استفاده را ارائه میدهد. تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2634 دارای قابلیت پشتیبانی EHS از هدست های Plantronics و USB برای پشتیبانی از هدست های سری GUV Grandstream میباشد. سری GRP شامل ویژگی‌های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی، از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده است.گوشی تلفن GRP2634 گرنداستریم برای شما مناسب است و تنها کاری که شما باید انجام دهید مشارکت دادن افراد در گفت وگوی خودتان است. گوشی تلفن GRP2634 گرنداستریم دارای طراحی دکمه امکان اتصال به هدست رابط گرافیکی فناوری های تقویت بهبود صدا و دیگر موارد است به همین دلیل برای محیط های حرفه ای طراحی شده است وبه شما این امکان را میدهد که بتوانید یک تماس سریع و راحت داشته باشید.

گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 برای تامین ابر و مدیریت متمرکز، توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS) پشتیبانی میشود که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی Grandstream ارائه می‌کند. گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 با داشتن 32 کلید چند منظوره مجازی (VPK) و 10 کلید چند منظوره (MPK)، انتخابی عالی برای حرفه‌ای‌های پرمشغله و پذیرندگانی است که نیاز به مدیریت حجم بالای تماس با عملکرد پیشرفته میباشد. این گوشی برای حساب‌های کاربری مختلف از 4 اکانت SIP جدا از هم استفاده می کند.تلفن تحت شبکه GRP2634V توسط سیستم مدیریت مرکزی گرنداستریم (GDSM) پشتیبانی می‌شود. این رابط متمرکز، پیکربندی، ارائه، مدیریت، نظارت و استقرار دستگاه‌های نقطه پایانی گرنداستریم از جمله تلفن GRP2634 را برای کارمندان ممکن می‌سازد.

سایر مشخصات و خرید گوشی گرنداستریم مدل GRP2634

گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 که برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است، یک نقطه پایانی صوتی با استفاده آسان و قابل استقرار را ارائه میدهد. گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 با دارا بودن نمایشگر در دو رنگ با اندازه 2.8 اینچ و دکمه های تعریف شده ی واقع در بالای دستگاه برای افزایش سهولت ارتباط با شماره تلفن خطوط داخلی استفاده میشود. برخی مواقع ما در محیط های کم نور کار می کنیم و یکی از قابلیت های این گوشی که به ما کمک میکند داشتن صفحه نمایشگر بک لایت و قابلیت شخصی سازی است که باعث میشود ما راحت تر کار کنیم.

در این گوشی از امواج وای فای که دارای استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac  است برای ارتباط سریع و با کیفیت استفاده می شود که شامل سرعت تبادل داده به میزان 2.4 تا 5 گیگاهرتز است. از قابلیت های دیگری که در تجهیزات مخابراتی تحت شبکه و سانترال ویپ بسیار حائز اهمیت میباشد، امنیت شبکه است. کمپانی گرنداستریم از پروتکل ها و فناوری های جدید برای افزایش امنیت در شبکه استفاده میکند زیرا افزایش امنیت در شبکه و ارسال و دریافت اطلاعات امن باعث صفر شدن نرخ قطع شدن شبکه میشود. همچنین، یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه پشتیبانی از 8 خط است که از طریق دکمه های روی صفحه نمایش قابل تغییر است و چراغ‌های سبز و قرمز روی این دکمه به کاربران کمک میکند بفهمند خطوط کاربران اشغال یا آزاد هستند.

گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 توسط GDMS که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر دستگاه‌های Grandstream ارائه میکند و همچنین با پشتیبانی از جک هدست RJ9 به EHS با هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدست USB به کاربران امکان استفاده از هدست ها را ارائه میدهد. گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 دارای بلندگوی فول دوبلکس با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت صدا و همچنین فناوری Noise Shield در این تلفن تحت شبکه هر صدای مزاحم در اطراف را حذف میکند و صدای یک دست و با کیفیت بالا برای شما ایجاد میشود. اسپیکر و میکروفون گوشی GRP2634 از کیفیت صوتی خوبی برخوردار است که مورد توجه سازندگان قرار گرفته است و این کیفیت شامل صدای بدون نویز در محیط است. یکی از قابلیت های گوشیGRP2634 امکان ایجاد جلسات پنج طرفه را میدهد و اگر شما در کارتان به هماهنگی های همیشگی و چند طرفه نیاز داشته باشید.

گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 دارای پورت اترنت و فناوری PoE میباشد که به صورت همزمان از پورت های شبکه ی آن برای انتقال داده و جریان استفاده میشود و از کنفرانس صوتی 5 طرفه برای تماس های کنفرانسی آسان نیز پشتیبانی مینماید. گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 دارای Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) و حفاظت در سطح سازمانی شامل بوت ایمن، تصاویر دوتایی سیستم عامل و رمزگذاری شده و همچنین صفحه قابل تعویض برای ذخیره سازی داده های سفارشی سازی آرم آسان نیز میباشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GRP2634 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را دانلود نموده و جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 8 تماس همزمان و 4 اکانت سیپ
  • دارای کیفیت صدای بلندگوی دوبلکس HD
  • پشتیبانی از قابلیت POE
  • پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)
  • قابلیت استفاده از بلوتوث
  • دارای 10 کلید قابل برنامه ریزی BLF
  • دارای نمایشگر 2.8 اینچی رنگی
  • دارای پورت شبکه 10/100/1000
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه
  • پشتیبانی شده توسط GDMS برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه های Grandstream
  • پشتیبانی الکترونیکی هوک سوییچ (EHS) از هدست های Plantronics & Jabra & Sennheiser
  • امکان بهره گیری از پورت‌های کمکی RJ9 و USB
  • قابلیت ذخیره تا 2000 مخاطب
  • کیفیت صدای بی نظیر، بدو نویز با امکان تنظیم سطح صدا

توضیحات تکمیلی

برند

گرند استریم

ابعاد

220mm x 210mm x 82mm

رنگ

مشکی

تعداد اکانت

4 اکانت SIP

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

دارد

کلید BLF

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی گرنداستریم مدل GRP2634”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *