گوشی گرنداستریم مدل GXP2160

3,000,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • دارای 6 اکانت سیپ و 6 تماس همزمان
  • دارای کیفیت صدای HD
  • پشتیبانی از PoE
  • دارای دو پورت گیگابیتی 10/100/1000
  • دارای 24 کلید دو رنگ BLF/شماره گیری سریع
  • دارای نمایشگر LCD رنگی 4.3 اینچی
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه

4 عدد در انبار

توضیحات

گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 دارای کیفیت صدای HD میباشد که این قابلیت یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که هر اپراتور در انتخاب گوشی به آن توجه میکند. این گوشی گرنداستریم از کیفیت صدای HD و کیفیت بالا در اسپیکر بهره میبرد و همچنین  تلفن تحت شبکه گرنداستریم این میکروفون از فناوری حذف نویز محیطی استفاده می کند که صدای بسیار باکیفیتی را به شما میدهد. گوشی ویپ گرنداستریم GXP2160 از پورت های PoE نیز در آن استفاده شده تا بتوانید برق مورد نیاز این گوشی را به راحتی تامین کنید.

گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 یکی از بهترین مدل های تلفن تحت شبکه گرنداستریم با توان پاسخگویی به حجم بالای تماس و دارای 6 اکانت SIP و 6 تماس همزمان و همچنین 24 کلید BLF میباشد که  قابلیت کنفرانس صوتی 5 طرفه را نیز دارد. تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP2160 با پورت شبکه به صورت Gigabit مجهز به PoE است. گرند استریم GXP2160 دارای Bluetooth برای اتصال به هدست های بلوتوث است که میتوان آن را به موبایل نیز متصل کرد و از شماره تماس های موبایل در آن استفاده کرد.از دیگر ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 میتوان به پشتیبانی از پروتکل های امنیتی SRTP و TLS و 5 کلید نرم افزاری قابل برنامه ریزی و همچنین قابلیت های هلد، ترنسفر، کال فروارد، کال پیکاپ، کال پارک، کال ویتینگ، موزیک هولد و شخصی سازی زنگ به راحتی در دسترس کاربر میباشند، بدین ترتیب امکان ارتباط با گوشی های موبایل نیز از طریق بلوتوث جهت انتقال تماس یا لیست کانتکت ها و شماره ها وجود دارد.

سایر ویژگی ها و خرید گوشی گرنداستریم مدل GXP2160

سانترال تحت شبکه گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 دارای کیفیت بالای قطعات و کلیدهای این گوشی این اطمینان را به خریدار از استفاده طولانی مدت از این محصول میدهد. ال سی دی استفاده شده در این گوشی رومیزی 4.3 اینچ با رزولوشن 480*272 پیکسلی از نوع TFT و رنگی میباشد که سهولت کار با منوها و جابجایی و انتخاب را افزایش میدهد. تعداد 24 دکمه BLF در سمت راست گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 نیز قابل برنامه ریزی و دارای LED سبز و قرمز میباشد.

در گوشی گرنداستریم 2160 شما می توانید تا شش لاین ورودی را به گوشی خود متصل کنید و با این کار همه ی خصوط تلفن خودتان را پشتیبانی می کنید.در اینجا از کلیدهای دو رنگه استفاده شده است که کاربری این تلفن را آسان تر و راحت تر می کند.این گوشی از سیستم عامل تقویت شده بر پایه Linux استفاده می کند لینوکس سیستم عاملی قدرتمند با بهترین شکل ارتباطی با سخت افزار است.این امکان برای راحتی کار کاربران در تلفن گرنداستریم GXP2160دیده شده که شش حساب کاربری را تعریف کنید و هر کاربر بتواند اطلاعات خودش را به صورت شخصی شده در آن ذخیره کند.

گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 مناسب برای کاربرانی که در حین کار با گوشی نیاز به استفاده از هدست دارند، مجهز به فناوری EHS است که به شما امکان میدهد به راحتی از هدست Plantronics برای مکالمه استفاده کنید. یکی از نکات مهم در این گوشی ها امنیت است. گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 از سیستم های رمزگذاری و امنیتی مانند TR-069 و AES و همچنین رمزگذاری فایل XML استفاده میکنند، بنابراین اتصال شبکه VOIP شما ایمن و قابل اعتماد است.

لازم به ذکر است، گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 میتواند از پورت های USB برای انتقال داده ها به تلفن خود یا بازیابی داده ها استفاده نماید و همچنین رمزگذاری و سایر فناوری‌های امنیتی مانند TLS و SRTP نیز در اینجا برای محافظت از حساب‌های کاربری و انتقال داده‌ها از طریق شبکه‌های کامپیوتری نیز استفاده میشوند و همچنین در یک سازمان شلوغ که هماهنگ کردن یک کار بین چند نفر در چندین بخش واقعاً دشوار است، اما این تلفن با قابلیت ایجاد کنفرانس تلفنی صوتی پنج نفره این مشکل را حل کرده است که کاربران میتوانند همزمان در یک مکالمه شرکت کنند.

یکی از مهم ترین موضوعاتGXP2160 در استفاده از گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 بهره گیری از بلوتوث برای اتصال هدست است که با این کار شما میتوانید تلفن خودتان را به هدست، گوشی همراه، دفترچه تلفن‌های دیجیتال، تقویم و غیره متصل کرده و اطلاعات خودتان را از این طریق انتقال دهید. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GXP2160 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نموده و جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای کیفیت صدای HD
  • پشتیبانی از PoE
  • دارای 6 اکانت سیپ و 6 تماس همزمان
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه
  • دارای نمایشگر LCD رنگی 4.3 اینچی 480×272 پیکسل
  • دارای دو پورت گیگابیتی 10/100/1000
  • دارای 24 کلید دو رنگ BLF/شماره گیری سریع
  • دارای 5 کلید نرم افزاری حساس به زمینه قابل برنامه ریزی در قسمت LCD
  • دارای بلوتوث داخلی یکپارچه
  • پشتیبانی از پروتکل های امنیتی SRTP و TLS
  • مجهز به فناوری EHS برای استفاده از هدست Plantronics برای مکالمه

توضیحات تکمیلی

برند

گرند استریم

رنگ

مشکی

نوع دستگاه تلفن

تلفن تحت شبکه (IP)

تعداد اکانت

6 اکانت SIP

قابلیت اتصال به دیوار

ندارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

دارد

کلید BLF

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی گرنداستریم مدل GXP2160”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *