گوشی گرنداستریم مدل GXV3370

12,330,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • دارای 16 اکانت سیپ و 16 تماس همزمان
  • دارای کیفیت صدا و بلندگو HD
  • پشتیبانی از قابلیت PoE/PoE+
  • پشتیبانی از پورت شبکه 10/100/1000Mbps
  • دارای قابلیت کاهش نویز، لغو پیشرفته اکو و عملکرد عالی مضاعف
  • قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید 7.0
  • نمایشگر لمسی رنگی بزرگ 7 اینچی (1024×600)
  • دارای بلوتوث داخلی برای همگام سازی با دستگاه های تلفن همراه و اتصال هدست بلوتوث
  • دارای Wi-Fi دو باند یکپارچه (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)

ناموجود

توضیحات

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 یک تلفن ویدیویی دسکتاپ قدرتمند برای کاربران سازمانی است که دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ 7 اینچی لمسی با رزولوشن 1024*600 میباشد. تلفن ویپ گرنداستریم GXV3370 یک تلفن تحت شبکه تصویری گرنداستریم میباشد که انتخاب بسیار مناسبی برای کارمندان شرکت ها میباشد. این گوشی دارای دوربین داخلی برای ویدئو کنفرانس HD بوده و با دارا بودن وای فای داخلی و بلوتوث و همچنین پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 7.0 و استفاده از صفحه نمایش لمسی بزرگ 7 اینچی، میتواند تصویر HD زیبایی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 با کیفیت صدای HD تقریبا با تمامی پلتفرم های SIP موجود در بازار سازگار است. این محصول میتواند به طور یکپارچه با انواع محصولات اصلی مبتنی بر IP از جمله دوربین های شبکه، سیستم های درب، مبادلات IP و غیره کار کند. گوشی گرنداستریم GXV3370 گزینه های ارتباطی زیادی را به کاربران از جمله کنفرانس صوتی 7 طرفه و کنفرانس ویدئویی 3 طرفه ارائه میدهد.

 

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 از 16 اکانت SIP پشتیبانی کرده و با استفاده از بلوتوث یا یکی از پورت های اختصاصی هدست آن میتوانید هدست خود را به گوشی متصل کنید. تماس ها را به صورت محلی روی کارت SD ضبط کنید و حتی میتوانید آن را به یک صفحه نمایش HD نیز متصل کنید زیرا دارای پورت خروجی ویدئو HDMI است. علاوه بر این، پورت های این گوشی ویپ گیگابایت دارای قابلیت PoE داخلی هستند و بنابراین برای استفاده از این دستگاه نیازی به آداپتور برق مستقیم نخواهید داشت.

سایر مشخصات گوشی گرنداستریم مدل GXV3370

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 از سیستم عامل اندروید 7.0 پشتیبانی کرده که این ویژگی به شما این امکان را میدهد که انواع برنامه های اضافی را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و از آنها در گوشی خود استفاده کنید که با این حال، کاربرانی که تجربه کار با گوشی های هوشمند اندرویدی را دارند قطعا از داشتن گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 لذت خواهند برد. لازم به ذکر است، با وجود سیستم عامل اندروید، این مدل تلفن از Skype، Google Hangouts و غیره برای برقراری تماس و کنفرانس های ویدئویی پشتیبانی میکند.

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 از کارت SD پشتیبانی کرده که برای استفاده از کارت SD، آن را در شکاف سمت راست دستگاه باید قرار دهید که در این شرایط در سمت چپ بالای صفحه LCD، نماد کارت SD کوچکی را مشاهده خواهید کرد و همچنین میتوانید فایل میان‌افزار و تماس صوتی را در کارت SD ذخیره کنید. تلفن ویپ GXV3370 با دارا بودن قابلیت پست صوتی، میتوانید پیام ها را از طریق خط تلفن، تلفن همراه، اینترنت و حتی از طریق ایمیل بشنوید و همچنین هنگامی که از تلفن خود دور هستید یا مشغول کار هستید، میتوانید تنظیمات پست صوتی را فعال کنید و پیام های دریافتی را از رایانه یا تلفن همراه خود بررسی کنید.

مهم‌ترین وجه تمایز گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 با سایر تلفن‌های تحت شبکه، برخورداری از یک دوربین داخلی است که به این ترتیب میتوانید به راحتی به برقراری تماس‌ها و کنفرانس‌های ویدیویی بپردازید. لازم به ذکر است بدانید که کیفیت تصاویر این دوربین، به صورت HD بوده و بالاترین کیفیت ویدیویی را تجربه خواهید کرد و همچنین دوربین داخلی گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 از کیفیت 720P و 30 فریم بر ثانیه از نوع مداربسته CMOS نیز پشتیبانی میکند.

خرید گوشی گرنداستریم مدل GXV3370

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 با وجود اینکه هیچ کلیدی بر روی بدنه خود ندارد، همچنان میتوانید از انواع امکانات مدیریت تماس در این دستگاه استفاده کنید. قابلیت انتقال و برگزاری تماس، کنفرانس صوتی 7 طرفه، دفترچه تماس XML تا ظرفیت 1000 شماره، قابلیت انتظار مکالمه، پاسخگویی خودکار، موسیقی انتظار و مکالمه و … روی صفحه نمایش لمسی این تلفن تحت شبکه گرنداستریم قابل دسترسی است.

گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 دارای بلوتوث داخلی برای همگام سازی تلفن با دستگاه‌های تلفن همراه یا اتصال هدست بلوتوثی مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین با اتصال تلفن همراه، میتوانید داده‌های دلخواه را به دستگاه تلفن انتقال دهید. گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 به گونه‌ای طراحی شده است که حتی شلو‌غ‌ترین مدیران و کارمندان هم می‌توانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

کیفیت صدای HD برای کاربران تلفن های شبکه بسیار مهم است. خوشبختانه کمپانی گرنداستریم این ویژگی را در ساخت تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXV3370 در نظر گرفته است و اگر به گوشی دقت کنید، علامت HD را نیز روی آن خواهید دید. علاوه بر این با فشردن کلید بلندگو میتوانید از طریق بلندگوی دو طرفه باکیفیت به صورت هندزفری با مشتریان صحبت کنید همچنین امکان اتصال هدست های مختلف RJ9 و بلوتوث به گوشی 3370 وجود دارد.

در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GXV3370 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نموده و جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 16 اکانت سیپ و 16 تماس همزمان
  • دارای کیفیت صدا و بلندگو HD
  • پشتیبانی از قابلیت PoE/PoE+
  • پشتیبانی از پورت شبکه 10/100/1000Mbps
  • دارای قابلیت کاهش نویز، لغو پیشرفته اکو و عملکرد عالی مضاعف
  • قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید 7.0
  • نمایشگر لمسی رنگی بزرگ 7 اینچی (1024×600)
  • دارای بلوتوث داخلی برای همگام سازی با دستگاه های تلفن همراه و اتصال هدست بلوتوث
  • دارای Wi-Fi دو باند یکپارچه (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)
  • کنفرانس صوتی 7 طرفه
  • کنفرانس ویدئویی 3 طرفه 720p 30 فریم بر ثانیه HD
  • پشتیبانی از فناوری رمزگذاری امنیتی TLS و SRTP برای محافظت از تماس ها و حساب ها
  • دارای دوربین CMOS مگاپیکسلی 720 پیکسل، 30 فریم بر ثانیه داخلی برای تماس ویدیویی با شاتر حریم خصوصی
  • دارای پردازنده 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی ARM Cortex A53 با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فلش eMMC

توضیحات تکمیلی

برند

گرند استریم

رنگ

مشکی

تعداد اکانت

16 اکانت SIP

قابلیت اتصال به دیوار

ندارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

دارد

کلید BLF

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی گرنداستریم مدل GXV3370”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *