تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650

7,900,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • دارای 14 تماس همزمان و 6 اکانت سیپ
  • کیفیت صدای HD
  • پشتیبانی از POE
  • دارای Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)
  • دارای دو پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • نمایشگر LCD رنگی TFT 5.0 اینچی (1280×720)
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه

ناموجود

توضیحات

تلفن ویپ گرنداستریم GRP2650 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تلفن ویپ های شرکت گرنداستریم می باشد. یک مدل حرفه ای 14 خطی است که با لمس صفر طراحی شده است. محصولی عالی برای شرکت ها و ادارات و کسب و کارهایی که نیاز به مدیریت حجم بالای تماس با عملکرد پیشرفته دارند.  دارای طراحی شیک و مدیریت آسان مجموعه ای از ویژگی های تلفن ویپ گرنداستریم GRP2650 است. PoE و Wi-Fi یکپارچه، صدای فول اچ دی در هر دو بلندگو و گوشی به کاربران اجازه می دهد تا با حداکثر وضوح ارتباطی عالی را تجربه کنند.تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650 از سرویس OVPN پشتیبانی میکند و به شما این امکان را میدهد تا از این تلفن در بستر اینترنت و با رعایت همه ی اصول ایمنی مکالمه در خارج از شرکت از این تلفن به راحتی استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیت های این تلفن فناوری بدون لمس یا همان ZTP هست که یک ویژگی برای تجهیزات مختلف است که این امکان را به ما میدهد دستگاه بدون لمس شدن و به طور خوردکار پیکربندی و مدیریت شوند این فناوری به ما کمک میکند تا کارهای دستی در زمان راه اندازی و مدیریت تجهیزات حذف شود که کار زودتر انجام شود.

در این تلفن 10 کلید قرار دارد که برای پشتیبانی از 10 خط در کنار صفحه نمایش قرار گرفته است و این امکان را به کاربر میدهد که بتواند به طور همزمان تا 10 خط تلفن را مدیریت کند و پاسخگو باشدتلفن ویپ گرنداستریم GRP2650 که یک تلفن تحت شبکه ویپ دارای 56 کلید چند منظوره مجازی (VPK)، یک صفحه نمایش LCD رنگی 5 اینچی که قابلیت صفحه نمایش بزرگ برای ارتباطات انبوه و مدیریت آسان رادارد و پشتیبانی از بلوتوث، EHS (Plantronics) و هدست USB، انتخابی عالی برای حرفه‌ای‌های پرمشغله و مسئول پذیرش هایی که نیاز به مدیریت حجم بالای تماس دارند با عملکردی پیشرفته است. این تلفن ویپ دارای دو پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه با سنسور خودکار PoE یکپارچه، WiFi دو بانده یکپارچه است. 4 کلید خط با حداکثر 6 حساب SIP ،6 XML قابل برنامه ریزی حساس به متن کلیدهای نرم افزاری، 5 کلید ناوبری/منو، 9 کلید عملکرد اختصاصی برای MESSAGE (بانشانگر ال ای دی)، انتقال، نگه داشتن، هدست، بیصدا، ارسال/ شماره گیری مجدد، بلندگو است.

پشتیبانی EHS برای هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدست USB. سری GRP شامل ویژگی‌های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی، از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده است. برای تامین ابر و مدیریت متمرکز، تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650 توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS) پشتیبانی می‌شود که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی Grandstream ارائه میکند.تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650 با 48 کلید چند منظوره مجازی (VPK)، صفحه نمایش لمسی خازنی 5 اینچی با کاربری آسان و پشتیبانی از هدست های بلوتوث، EHS (Plantronics) و USB، انتخاب مناسبی برای حرفه ای ها و پذیرنده های پرمشغله است که نیاز دارند. برای مدیریت حجم بالای تماس، با عملکرد پیشرفته. گرنداستریم 2650 که برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است، یک نقطه پایانی صوتی با استفاده آسان برای استقرار ارائه می دهد.

سایر مشخصات و خرید تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650

تلفن ویپ  گرند استریمGRP2650 دارای کلید های مجزایی در این دستگاه  برای نگه داشتن تماس یا همان هلد کردن، دسترسی به پیغام‌ها، انتقال تماس و…. طراحی شده است. همچنین  میتوانید از 40 کلیدی که در صفحه نمایش  تلفن گرند استریمGRP2650  قرار گرفته استفاده کنید  این 40 کلید به صورت مجازی هست و توسط همان 10 کلید روی صفحه نمایش است مدیریت و برنامه ریزی میشوند در واقع دسترسی به 40 کلید مجازی بر روی 4 صفحه امکان پذیر است.تلفن ویپ گرنداستریم GRP2650 محصولی حرفه ای برای مدیریت حجم تماس بالا و 14 خطی، POE و پشتیبانی از بلوتوث، EHS برای به حداکثر رساندن بهره وری، صدای فول اچ دی در هر دو بلندگو و گوشی به کاربران اجازه میدهد تا با حداکثر وضوح ارتباط برقرار کنند، پشتیبانی EHS پشتیبانی از هدست USB سری GRP شامل ویژگی های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی است که کیفیتی بی نظیر برای شرکت ها و موسسات بزرگ و کوچک است.همه این قابلیت ها در تلفن ویپ گرند استریم۲۶۱۵ آن را به یک محصول با کیفیت و محبوب و کاربردی برای سیستم های منشی ها و مدیریتی در سازمان ها تبدیل کرده است و سبب راضی بودن آن ها شده.

این گوشی ویپ گرنداستریم با وجود 4 خط، 6 حساب SIP، صفحه قابل تعویض، برای ایجاد لوگوی آسان، سفارشی سازی در سطح سازمانی ، تصاویر سیستم عامل و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده و پشتیبانی از صدای 5 طرفه  برای آسان تر شدن تماس های کنفرانس حسگر خودکار دو سوئیچ 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه اترنت گیگابیت پورت ها با PoE یکپارچه پشتیبانی شده رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت کنند دستگاه های گراند استریم جک هدست RJ9 اجازه می دهد EHS با Plantronics هدست و یکپارچه پشتیبانی از هدست USB بلندگوی فول دوبلکس با صدای HD پشتیبانی از صدای باند پهن و دوگانه میکروفون به حداکثر رساندن کیفیت صدا و وضوح مجهز به نویز میباشد.

گوشی تلفن گرنداستریم مدل GRP2615 در کنار این همه ویژگی های فوقالعاده ای که دارد از قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی خوبی برخوردار است که موجب شده یکی از پرفروش ترین تلفن در بازار باشد و به شما پیشنهاد میکنم حتما از این تلفن استفاده کنید.تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650 دارای ویژگی های بسیاری است که در زیر به توضیح در خصوص برخی از ویژگی های این تلفن ویپ می پردازیم همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده ی دیتاشیت این محصول با لینک موجود مراجعه نمایید. جهت خرید این تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650 میتوانید به فروشگاه اینترنتی مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 14 تماس همزمان و 6 اکانت سیپ
  • کیفیت صدای HD
  • پشتیبانی از POE
  • دارای دو پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • بلندگوی دوبلکس کامل با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا
  • مجهز به فناوری محافظ نویز برای به حداقل رساندن نویز پس زمینه
  • دارای Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)
  • نمایشگر LCD رنگی TFT 5.0 اینچی (1280×720)
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه
  • پشتیبانی شده توسط GDMS رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه های Grandstream
  • پشتیبانی الکترونیکی هوک سوییچ (EHS) از هدست های Plantronics & Jabra & Sennheiser
  • جک هدست RJ9 به EHS با هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدست USB
  • حفاظت امنیتی در سطح سازمانی از جمله راه‌اندازی ایمن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده
  • صفحه قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان لوگو

توضیحات تکمیلی

برند

گرند استریم

رنگ

مشکی

تعداد اکانت

6 اکانت SIP

قابلیت اتصال به دیوار

ندارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

دارد

کلید BLF

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلفن ویپ گرنداستریم مدل GRP2650”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *