تخفیف!

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945

قیمت اصلی 600,000 تومان بود.قیمت فعلی 550,000 تومان است.

  • شتیبانی از 2 اکانت
  • کیفیت صدای HD
  • پشتیبانی از SIP و SCCP
  • دارای پورت شبکه با سرعت 10/100/1000
  • صفحه رنگی

5 عدد در انبار

توضیحات

  • پشتیبانی از POE: شما می توانید از طریق پورت شبکه این تلفن دیتا و برق را انتقال دهید.
  • کیفیت بالای ساخت: این گوشی همانند بقیه محصولات سیسکو از کیفیت بسیار بالایی برخودار است.
  • صفحه نمایش بزرگ و رنگی: گوشی 7945G دارای صفحه نمایش بزرگ رنگی است که کار با این محصولCisco را آسانتر می کند.

صفحه نمایش بزرگ رنگی با نور پس زمینه ، پورت شبکه گیگ ، و پشتیبانی از کدک iLBC از جمله تفاوت های گوشی سیسکو 7945 با مدلهای قبلی است.

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945

آشنایی با کلید ها و سخت افزار تلفن سیسکو 7945G

1- کلید نمایشگر / آزاد کردن داخلی ها

2- کلید های کاربری

3- کلید نمایش

4- صندوق صوتی

5- دکمه سرویس

6- کلید دایرکتوری / دفتر تلفن

7- کلید تنظیمات

8- کنترل صدا

9- هد ست

10- بی صدا کردن Mute

11- اسپیکر

12- کلید ناوبری

13- صفحه کلید

14- صفحه نمایش

15- گوشی

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945

خرید تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945 از فروشگاه نت یک

کسب و کارهای مدرن از خدمات تلفن ویپ بر روی خطوط تلفن سنتی استفاده می‌کنند، زیرا ارزش بسیار بیشتری نسبت به بهبود ارتباطات شرکتی دارد. در صورتی که می خواهید برای خرید تلفن ویپ سیسکو اقدام کنید، می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید و محصول مورد نظر را با بهترین قیمت خریداری کنید.

گوشی Cisco 7945G یکی از تولید های پر طرفدار شرکت سیسکو است. تلفن آی پی Cisco 7945G دارای بلندگو با کیفیت است و همچنین هدست را نیز پشتیبانی می کند. Cisco 7945G دارای پاور POE و همچنین آدابتور می باشد برای مکان هایی که دسترسی به POE ممکن نیست.

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945

ویژگی های تلفن ویپ سیسکو 7945G

  • امکان استفاده از 24 زنگ ملودی مختلف برای تلفن
  • گوشی با کیفیت مناسب مطابق با استاندارد HAC Hearing Aids
  • فشرده سازی صوتی G.711a, G.711µ, G.729a, G.729ab, G.722, iLBC
  • سازگار با H.323 و مایکروسافت میتینگ
  • امکان تعریف IP استاتیک یا استفاده از DHCP
  • سیستم تشخیص نویز و فعال بدون گوینده VAD
  • کلید های اسپیکر، هدست و قطع صدا با نمایشگر چراغ دار
  • منو با امکانات گسترده انجام تنظیمات
  • کلید کنترل صدا

Cisco Unified IP Phone 7945G

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945

خلاصه ای از مجموعه ویژگی های کابردی گوشی آی پی فون Cisco 7945G سیسکو

راهکار ارتباطی یکپارچه شرکت سیسکو همه راه حل های ارتباطی که شامل ارتباط صوتی، ارتباط تصویری، انتقال دیتا و برنامه های کاربردی تلفن همراه است را به صورت یکجا به کارکنان تلفن ثابت و موبایل همراه ارائه می دهد.

یک تجربه عالی و فوق العاده در ایجاد ارتباط و همکاری توسط گوشی تلفن آی پی Cisco 7945G به شرکت ها و سازمان ها ارائه می شود.

راهکارهای ارتباطی یکپارچه شرکت سیسکو از پلتفرم خاصی در شبکه برای افزایش مزیت ها و امکانات تطابق پذیری و ارتقاء پذیری به وسیله سرعت بخشیدن به زمان تصمیم گیری و کاهش زمان تبادلات استفاده می کند.

Cisco Unified IP Phone 7945G

امنیت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری در آینده شبکه، به کاربر اجازه می دهد تا در هر محیط کاری بتوانند به راحتی در هر مکان و هر زمان، با استفاده از هر رسانه ای، دستگاه یا سیستم عامل به سیستم یک پارچه خود متصل شود.

ارتباطات یکپارچه سیسکو بخشی از یک راه حل جامع و کلی در زمینه ارتباطات ویپ می باشد که شامل: زیرساخت های شبکه، امنیت، برنامه های کاربردی بی سیم، برنامه های مدیریت، خدمات lifecycle، قابلیت انعطاف پذیری وتطبیق پذیری، گزینه های مدیریت خارجی و داخلی و و برنامه های ارتباطی دیگر است.

تلفن اینترنتی CISCO 7945 شرکت سیسکو آخرین و پیشرفته ترین قابلیت های تلفن VoIP را به استفاده کنندگان ارائه می دهد از جمله: پشتیبانی از پهنای باند صوتی، صفحه نمایش با پس زمینه رنگی و یک پورت اترنت گیگابیت.

آی پی فون CISCO 7945 نیازهای کاربرانی که در زمینه معامله و تبادلات با ترافیک تلفنی بالا و قابل توجهی کار میکنند و همچنین کارکنانی که با برنامه های پرکاربرد پهنای باند بر روی رایانه ها سر وکار دارند به طرز شگفت انگیزی برطرف می کند.

تلفن آی پی CISCO 7945 شامل یک صفحه نمایش بزرگ با قابلیت سادگی در خواندن و نور پس زمینه رنگی است که برای دسترسی آسان به اطلاعات ارتباطی، برنامه های صرفه جویی در وقت و ویژگی هایی دیگر مانند:

تاریخ و زمان، فراخوانی نام کاربری، فراخوانی شماره تماس تلفنی، شماره های گرفته شده و … توسط شرکت سیسکو در این آی پی فون تعبیه شده است.

آی پی فون CISCO 7945 همچنین از برنامه های کاربردی Extensible Markup Language (XML) که بسیار عالی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود استفاده می کند.

CISCO 7945 دسترسی مستقیم به دو خط تلفن یا ترکیبی از خطوط، شماره گیری سریع و دسترسی مستقیم به ویژگی های تلفن را فراهم می کند.

همچنین چهار کلید نرم در CISCO 7945 که شما را برای استفاده از ویژگی ها و عملکردهای تماس راهنمایی می کند و چهار جهت پویا (با انتخاب کلید) برای جا به جایی وهدایت دسته cluster از ویژگی های دیگر این تلفن می باشد.

گوشی دستی، بلندگو اسپیکرفون و هدست CISCO 7945 که برای وضوح بالای پهنای باندهای صوتی طراحی شده اند مانند اتصالات هدست داخلی در این تلفن، بسیار استاندارد و مناسب هستند.

تلفن ویپ سیسکو مدل 7945 می تواند برای کسب و کارهای شما بسیار مفید باشد؛ با استفاده از تلفن تحت شبکه 7945 می توانید کسب و کار خود را متحول سازید.

اگر می خواهید به بهترین شکل و روشی ارزان ارتباطات خود را حفظ کنید آی پی فون 7945 سیسکو بهترین انتخاب شما خواهد بود. هنگام استفاده از تلفن ویپ Cisco چیزی به عنوان هزینه پنهان وجود ندارد. CISCO 7945

با تلفن ویپ 7945 سیسکو نیازی به تعویض خطوط تلفن شهری خود نخواهید داشت. تلفن­ های ویپ مثل کامپیوتر به آسانی در بستر شبکه شما قابل حمل و جابجایی می باشند و به راحتی می ­توانند بعد از جابجایی، سرویس دهنده خود را، بدون تنظیمات دوباره پیدا کرده و شروع به کار کنند.

یک آی پی فون CISCO 7945 به اندازه زیادی برای کم کردن هزینه ارتباطات یک سازمان، شرکت و استارت آپ کمک می کند. برای خرید تلفن ip 7945 از طریق همین صفحه اقدام کنید.

تلفن های تحت شبکه سیسکو دارای کیفیت ساخت و ارتباطی بسیار مناسبی هستند، نت یک با عرصه تلفن voip 7945 سیسکو در کنار شماست. برای مشاوره خرید تلفن ویپ سیسکو از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

معرفی آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G

یکی از به روزترین پلتفرم های برند سیسکو که قابلیت ارائه راه حلی یکپارچه برای سازمان ها را دارد، آی پی فون سیسکو مدل Cisco Unified IP Phone 7945G) CP-7945G)  می باشد. این گوشی تحت شبکه این امکان را دارد که صوت، تصویر و داده های مختلف را از طریق بستر شبکه و با استفاده از شبکه های ثابت و تلفنی جابجا و منتقل کند.

استفاده از پلتفرم CP-7945G باعث می شود که تصمیم گیری برای کاربران در سطوح مختلف سازمانی راحت تر شود. ضمن اینکه به کار گرفتن گوشی تحت شبکه CP-7945G باعث صرفه جویی در زمان شده، کارها را سریع تر پیش می برد.

آی پی فون CP-7945G به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که بتواند در هر فضایی برای کاربران خود این امکان را فراهم کند که بدون نگرانی در زمینه امنیت، و با انعطاف پذیری فوق العاده میان کاربران و شبکه مورد نظر، در زمان و مکانی که لازم باشد بتوانند به دستگاه وصل شده، کارهای خود را به سهولت پیش ببرند.

Cisco Unified IP Phone 7945G

Cisco Unified IP Phone 7945G

مشخصات آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G

یکی از مهم ترین ویژگی های آی پی فون مدل CP-7945G صفحه نمایش رنگی بزرگ آن است. این صفحه نمایش با استفاده از نور پس زمینه باعث می شود که کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نظر خود، فهرست برنامه ها، تماس ها و پیام ها دسترسی داشته باشند.

صفحه نمایشگر آی پی فون سیسکو CP-7945G 12.5 سانتی متر است و رزولوشن آن 320 در 240 پیکسل می باشد.

از طرف دیگر این دستگاه از پهنای باند مناسب و عالی پشتیبانی می کند. همچنین از انواع کدک های صوتی مخصوص گوشی دستی دستگاه آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G، و نیز کدک های مربوط به هدست و بلندگو نیز حمایت می کند.

توجه داشته باشید که کدک های متعددی وجود دارند که تلفن تحت شبکه CP-7945G از آنها پشتیبانی می کند که از آن جمله می توان به کدک های G.711a ،G.711μ ،G.729a،G.729ab ،G.722 و  iLBC اشاره کرد.

از دیگر مشخصه های گوشی تحت شبکه CP-7945G می توان بلندگوی تمام دوبلکس آن اشاره کرد که بسیار قدرتمند است تا حدی که توانایی حذف اکو و صداهای مزاحم محیط را دارد.

دستگاه آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G دارای پورت مخصوص هدست می باشد. این پورت باعث شده است که دستگاه مدل CP-7945G نیازی به تقویت کننده نداشته باشد، چون هدست این گوشی بسیار قدرتمند بوده و می تواند از طیف گسترده ای از فرکانس ها پشتیبانی کند.

نکته دیگر در مورد مشخصات این دستگاه سوییچ اترنت آن است. این سوییچ شامل دو عدد پورت می باشد که یکی به شبکه LAN متصل می شود و دیگری به کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه متصل می گردد.

اهمیت این نکته در آن است که مدیر سیستم توانایی آن را دارد که برای افزایش امنیت و بهینه سازی ترافیک صوتی و داده ها از VLAN های جداگانه استفاده کند.

این دستگاه مجهز به دکمه های گوناگونی است که از آنها برای بلند و کم کردن صدای بلندگو، هدست و گوشی؛ برای انجام تنظیمات مختلف؛ نمایش فعال بودن یا غیرفعال بودن تلفن؛ دسترسی به اطلاعات و داده ها؛ حرکت بر روی صفحه نمایش در جهت های مختلف و انتخاب گزینه های مختلف و غیره استفاده می کنند.

Cisco Unified IP Phone 7945G

Cisco Unified IP Phone 7945G

ویژگی های امنیتی و استانداردهای آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G

پلتفرم آی پی فون سیسکو مدل CISCO 7945 دارای ویژگی های امنیتی فوق العاده ای است که آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سازمان های دولتی و غیردولتی کرده است. اول از همه مسئله تایید هویت دستگاه است.

این امر با استفاده از گواهینامه مخصوص 50973 برند سیسکو انجام می شود. از طرف دیگر برای تایید بقیه موارد نیاز به امضای دیجیتالی، برقراری امنیت با استفاده از رمزنگاری و سیگنالینگ و غیره انجام می گیرند.

نکته مهم این است که رمزنگاری های مربوط به امنیت به صورت پیش فرض فعال نیستند و کاربران باید ضمن راه اندازی دستگاه، CUCM را فعال کنند تا رمزنگاری ها نیز فعال شوند.

همچنین دستگاه آی پی فون مدل CISCO 7945 با استانداردهای متعددی هماهنگ سازی شده است. از جمله مهم ترین این استانداردها، استاندارد ADA است که در واقع استاندارد سازگار بودن دستگاه های صوتی و تصویری با معلولیت های مختلف می باشد.

در نتیجه هماهنگی با این استاندارد است که پلتفرم آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G مانند اکثر دستگاه های آی پی فون این برند به گونه ای طراحی شده است که افراد دارای معلولیت کم شنوایی نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ضمن در طراحی این دستگاه قدرتمند، سازگاری آن با سمعک نیز در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که اگر نیاز به تقویت گوشی باشد، گوشی تحت شبکه CISCO 7945 قابلیت پشتیبانی از استاندارد Walker Equipment W-10 و یا CE-100 را دارد و می تواند با آن سازگار شود. CISCO 7945

به این نکته نیز توجه داشته باشید که صفحه کلید آی پی فون سیسکو مدل CISCO 7945 نیز، در جهت هماهنگی و سازگاری با استاندارد ADA به گونه ای طراحی و تنظیم شده است که افراد دارای معلولیت های بینایی نیز بتوانند از آن استفاده کرده و دچار مشکل نشوند.

از نظر کیفیت خدمات نیز پلتفرم آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G از استانداردهای Q / PI و DSCP پشتیبانی کرده و با آنها هماهنگ می باشد.

توضیحات تکمیلی

brand

CISCO

dimensions

203 x 266 x 152 mm

حالت

ریفر

dtmf

DTMF: In-band, Out-of-band (RFC 2833) and SIP INFO

monitor

رنگی

اتصال-wifi

ندارد

اتصال-هدست

دارد

اکانت-پشتیبانی

2 اکانت

انتظار-مکالمه

دارد

انتقال-تماس

دارد

بلندگو

دارد

بلندگوی-hd

ندارد

بلوتوث

ندارد

پشتیبانی-از-srtp

دارد

تغییر-زمینه

دارد

تماس-ویدیویی

ندارد

سرعت-پورت-شبکه

10/100/1000

سیستم-عامل

SIP/SCCP

قابلیت-poe

دارد

کدک-های-صدا

G.711a, G.711µ, G.729a, G.729ab, G.722, and iLBC

کلید-کنترل-صدا

دارد

کنفرانس-تلفنی

دارد

مرورگر-xml

دارد

نصب-روی-دیوار

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلفن ویپ سیسکو CISCO 7945”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *