تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P

1,300,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • دارای 4 اکانت سیپ و 2 تماس همزمان
  • بلندگوی دوبلکس کامل با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا
  • POE ساپورت
  • GRP2602W شامل پشتیبانی از Wi-Fi باند دوگانه است
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه
  • پشتیبانی شده توسط GDMS که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه های Grandstream را فراهم می کند
  • پشتیبانی الکترونیکی هوک سوییچ (EHS) از هدست های Plantronics & Jabra & Sennheiser
  • GRP2602P شامل PoE داخلی برای تأمین برق دستگاه و اتصال شبکه به آن
  • صفحه جلویی قابل تعویض برای امکان شخصی سازی آرم آسان
  • بدون آداپتور

9 عدد در انبار

توضیحات

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P که بخشی از سری GRP از تلفن های IP است، که به عبارتی میتوان گفت یک مدل تلفن ویپ 2 خطی است که با قابلیت لمس صفر برای استقرار انبوه و مدیریت آسان طراحی شده است. این تلفن ویپ دارای طراحی بروز و مجموعه‌ای از ویژگی‌های نسل بعدی از جمله پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه برای به حداکثر رساندن بهره‌وری، PoE یکپارچه، صدای Full HD در بلندگو و گوشی میباشد.سیستم مدیریت دستگاهGrandstream(GDMS،GRP2602P/GRP2602G پشتیبانی از Wi-Fiدر GRP2602Wپشتیبانی می شود.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P با حداکثر وضوح، پشتیبانی EHS برای هدست های Plantronics ،Jabra و Sennheiser و پشتیبانی از چند زبان میباشد که همچنین شامل ویژگی‌های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی، از جمله راه‌ اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌ شده است. تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P برای تامین ابر و مدیریت متمرکز توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS) پشتیبانی میشود.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی گرنداستریم ارائه میکند که برای نیازهای کارگران دسکتاپ در محل یا از راه دور ساخته شده است و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است و همچنین نقطه پایانی صوتی با استفاده آسان و با قابلیت استقرار آسان را ارائه میدهد.گوشی تلفن تحت شبکه گرنداستریم قیمت و مشخصات کامل را دارد که میتوانید مشاهده کنید:پشتیبانی ازOpen VPN، دارای 2 کلید لاین و خط در کنار صفحه نمایش با چراغ دو رنگ، دارای جکRJ9 برای پشتیبانی از EHS و اتصال هدست، سازگاری با سرویس مدیریت و مانیتور گرنداستریمGDSM، حذف صدای مزاحم تکنولوژی، دارای صدای تمام HDروی اسپیکرفون و گوشی است.

سایر مشخصات و خرید تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P مناسب برای نیازهای کاربران دسک تاپ در محل یا از راه دور ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است، یک نقطه پایانی صوتی با کاربرد آسان و قابل استفاده را ارائه میدهد. این تلفن voip گرنداستریم طیف گسترده ای از کدک ها و پروتکل های استاندارد (G.729A/B، G.711µ/a-law، G.726، G.722 (باند پهن)، G.723، iLBC، OPUS، درون باند و خارج را پوشش میدهد.

باند DTMF (در صدا، RFC2833، SIP INFO)، VAD، AEC، CNG، PLC، AGC) موجود در تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P میتواند به طور کامل بر روی تمام کلیدهای نرم افزاری (Isabel، سانترال رایگان، 3CX، ستاره، الاستیک) کار کند و دارای تمام استانداردها نیز میباشد. سرویس رایگان ابری GDSM Grandstream به مدیر شبکه این امکان را میدهد که از راه دور این محصول و همه محصولاتی که از این سرویس پشتیبانی میکنند، مدیریت و نظارت کند که این سرویس در شبکه های بزرگ با تعداد کاربر زیاد و چندین شعبه بسیار کاربردی خواهد بود.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P همچنین از پروتکل های امنیتی جدید برای داشتن یک اتصال امن به خصوص خارج از شبکه داخلی پشتیبانی میکند که با توجه به شرایط خاص جهانی و نیازهای جدید در ارتباطات برای فراهم کردن بستر برای انجام کارهای از راه دور به ویژه در اینترنت، این گزینه بسیار موثر و مهم خواهد بود. درست است که دو محصول تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP1625 و تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P از نظر فنی بسیار شبیه به هم هستند، اما اگر بخواهیم این دو مدل را با هم مقایسه کنیم، میتوان به تفاوت هایی از جمله طراحی جدید با کنفرانس صوتی 5 نفره، امکان ثبت 4 اکانت SIP و ابزار GDSM اشاره نمود که از مزیت های اصلی تلفن ویپ GRP2602 نسبت به GXP1625 است.یک مدل ضروری2 خطی است که قابلیت لمس صفر برای استقرار مدیریت آسان و انبوه طراحی شده و GRP2602بخشی از سریGRP تلفن های IPدرجه یک حامل است.تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی و طراحی شیک از جملهWi-Fi (GRP2602W)، کنفرانس صوتی 5 طرفه برای به حداکثر رساندن یکپارچه (GRP2602P/GRP2602G)، صدای فول اچ دی در گوشی و بلندگو، بهره وری است.

در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نمایید. جهت تهیه این محصول میتوانید به فروشگاه آنلاین مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 اکانت سیپ و 2 تماس همزمان
  • پشتیبانی از PoE
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه
  • بلندگوی دوبلکس کامل با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا
  • پشتیبانی شده توسط GDMS که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر دستگاه های Grandstream را فراهم میکند
  • پشتیبانی الکترونیکی هوک سوییچ (EHS) از هدست های Plantronics & Jabra & Sennheiser
  • صفحه جلویی قابل تعویض برای امکان شخصی سازی آرم آسان

توضیحات تکمیلی

برند

گرند استریم

ابعاد

208mm x 180mm x 63.4mm

رنگ

مشکی

تعداد اکانت

4 اکانت SIP

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

ندارد

کلید BLF

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2602P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *