گوشی آی پی فون یالینک SIP-T53w

500,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • فاقد آداپتور
  • دارای 12 اکانت SIP و 4 تماس همزمان
  • دارای نمایشگر با رزولوشن 160×360 اینچی
  • قابلیت کنفرانس صوتی 3 طرفه
  • پشتیبانی از POE
  • کیفیت صداHD
  • پشتیبانی از پورت شبکه با سرعت 10/100/1000

ناموجود

توضیحات

مشخصات گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU

گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU از دیگر محصولات SIP ساپورت یالینک بوده که فاقد آداپتور است و مناسب برای کسب و کارهای کوچک میباشد که دارای درگاه USB 2.0 داخلی است که به کاربر این امکان را می دهد که از ضبط مکالمه USB از طریق درایو فلش USB لذت برده و با استفاده از بلوتوث داخلی 4.2 و ساخته شده در باند دوگانه 2.4G / 5G Wi-Fi، تلفن تحت شبکه یالینک مدل T53W W/O PSU به شما این امکان را می دهد تا از فناوری بی سیم مدرن پیروی کرده و اولین فرصت را در عصر بی سیم آینده بدست آورید.

تلفن T53W W/O PSU یک تلفن ویپ اداری قدرتمند و قابل ارتقا است که بهینه‌ترین کارایی رومیزی را ارائه می‌کند که طراحی شده برای مدیران و متخصصان شلوغ و یک تلفن پر کاربرد تجاری پرایم با کاربری آسان با یک LCD قابل تنظیم با گرافیکی 3.7 اینچی است که با توجه به نیازهای شخصی و محیطی میتوانید زاویه دید راحت و مناسب را پیدا کنید که این تنظیمات به راحتی به دست خود کاربر انجام میشود. از طریق درگاه USB، شما همچنین می توانید هدست USB سیمی/ بی سیم را بدون اتصال Yealink EHS36 دیگر متصل کنید و حداکثر 3 ماژول انبساط Yealink EXP50 را وصل کنید که با حداکثر 180 کلید DSS بدون کاغذ قابل برنامه ریزی هستند.

گوشی Yealink T53W W/O PSU بهره برده از 12 اکانتSIP به همراه 4 تماس همزمان است و Wi-Fi دو باند داخلی 2.4G/5G با استاندارد وای فای (802.11a/b/g/n/ac) میباشد. این تلفن ویپ جذاب دارای 8 کلید خط با LED بوده که این 8 کلید میتواند تا 21 ویژگی مختلف را برنامه ریزی کند و 5 کلید ویژگی که بی صدا، هدست، پیام، شماره گیری مجدد، بلندگوی هندزفری و 4 کلید نرم حساس به زمینه و 6 کلید ناوبری را مدیریت میکند. دفترچه تلفن این گوشی تا تا 1000 ورودی را ذخیره و ساپورت میکند که امر مهمی در حیطه کاری با حجم کاری بالا میباشد. 

این تلفن تحت شبکه این قابلیت را به مدیران میدهد تا 4 تماس همزمان را در یک زمان برقرار کرده که همواره این گوشی در رابطه با کیفیت صدا، با جدیدترین نسخه فناوری های Yealink Optimum HD Voice از جمله فناوری Yealink Acoustic Shield همراه است که به طور موثر حواس پرتی ها و سر و صداهای پس زمینه را از بین می برد، حتی در یک محیط پر سر و صدا صدای شفاف بلوری را نیز ارائه می دهد. در همین حال، با رعایت آخرین مقررات سازگاری با کمک شنوایی (HAC)، گوشی HAC آن به شخصی که دچار کم شنوایی است کمک می کند تا صدا را با وضوح بیشتری بشنود.

ویژگی های برجسته گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU

گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU از بهترین تلفن های کمپانی یالینک می باشد. شرکت یالینک یک شرکت چینی است که در سال 2001 تاسیس شد و کار خود را با تولید و طراحی تلفن‌های ویپ و تلفن‌های IP تصویری شروع کرد. این شرکت از شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه تولید تلفن‌های آی‌پی و تجهیزات ویپ می‌باشد که در بیش از 140 کشور دنیا فعالیت دارد و رتبه اول را در سهم بازار جهانی برای تلفن‌های تحت شبکه و SIP را دارد.

همچنین اگر می خواهید افق های خود را برای محیط های شلوغ گسترش دهید، یا با اضافه کردن چندین گوشی، یک سیستم تلفن را با تیم کوچک خود به اشتراک بگذارید، کافیست از طریق فناوری DECT تلفن IP خود را به تلفن بی سیم وصل کنید. علاوه بر این، تلفن IP می تواند با Yealink VC Desktop به اشتراک گذاشته شود و محتوا را از لپ تاپ شما به اشتراک بگذارد و این همکاری را بسیار ساده تر از گذشته انجام دهد و از تهیه کارآمد و استقرار گسترده بدون دردسر با سرویس تغییر مسیر و ارائه خدمات Yealink) RPS) و مکانیزم بوت پشتیبانی می کند تا به شما در تحقق ارائه Zero Touch بدون هیچگونه تنظیمات دستی پیچیده کمک کند.

Yealink بیشتر از 21 سال با هدف ارائه محصولات به صرفه و با کیفیت در زمینه VOIP (voice over internet protocol) فعالیت می‌کند. حال به بررسی تاریخچه این برند می‌پردازیم:2001: شرکت تاسیس شد، 2005: به بزرگ‌ترین تأمین کننده تلفن USB در دنیا تبدیل شد، 2010: به بزرگ‌ترین ارائه دهنده تلفن SIP در چین تبدیل شد، 2013: مرکز تحقیق و توسعه این برند در Hangzhou افتتاح شد، 2014: جز یکی از 2 ارائه دهنده برتر تلفن SIP در دنیا شد، 2015: سیستم کنفرانس ویدیویی تولید این برند منتشر و به یک شریک استراتژیک جهانی مایکروسافت تبدیل شد، 2016: همکاری استراتژیک با اپراتورهای برتر مانند: Verizon, AT&T, British Telecom, KPN, Proximus و Vodafone برقرار کرد.

تمام تلفن‌های ویپ این برند از متریال با کیفیت و کم کربن ساخته شده‌اند و همچنین از طراحی عالی برخوردار هستند. علاوه بر کیفیت ساخت و عملکرد عالی قیمت‌های نسبتا مناسبی هم دارند. یلینک علاوه بر تولید تلفن‌های IP رومیزی و تلفن‌های تصویری ویپ، دارای محصولات متنوعی در حوزه تلفن‌های بی‌سیم، آی پی، دکت و همچنین تجهیزات ویدئو کنفرانس می‌باشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت یالینک مدل T53W بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول می توانید به فروشگاه آنلاین مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 12 اکانت SIP و 4 تماس همزمان
  • دارای نمایشگر با رزولوشن 160×360 اینچی
  • قابلیت کنفرانس صوتی 3 طرفه
  • پشتیبانی از POE
  • کیفیت صدا HD
  • دارای قابلیت بلوتوث با استفاده از ماژول BT40 و قابلیت WI-Fi با استفاده از ماژول WF40/WF50
  • پشتیبانی از USB 2.0 و Expansion Module

توضیحات تکمیلی

برند

یالینک

کشور سازنده

چین

ابعاد

212mm*210.6mm*174.5mm*41.7mm

رنگ

خاکستری

تعداد تماس همزمان

4 لاین

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

ندارد

پورت اترنت

2 پورت

کلید BLF

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی آی پی فون یالینک SIP-T53w”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *