گوشی آی پی فون یالینک SIP-T54W

5,000,000 تومان

  • دارای 1 سال گارانتی مدرن ارتباط
  • فاقد آداپتور
  • دارای 16 اکانت SIP و 4 تماس همزمان
  • دارای نمایشگر با رزولوشن 272×480 اینچی رنگی
  • قابلیت کنفرانس صوتی 3 طرفه
  • پشتیبانی از POE
  • کیفیت صداHD
  • پشتیبانی از پورت شبکه با سرعت 10/100/1000

ناموجود

توضیحات

معرفی گوشی ویپ یالینک T54W W/O PSU

گوشی ویپ یالینک T54W W/O PSU برای مدیران پرمشغله و حرفه ای ها طراحی شده است. این تلفن تحت شبکه یالینک یک تلفن تجاری با کاربری آسان می باشد. این گوشی ویپ بی نظیر دارای صفحه نمایش LCD رنگی 4.3 اینچی قابل تنظیم می باشد که می توانید به راحتی و با انعطاف پذیری زاویه دید راحت را مطابق با شرایط شخصی پیدا کنید. این تلفن به شما کمک می کند تا با تکنولوژی مدرن بی سیم همراه شوید و اولین فرصت را در عصر بی سیم آینده بگیرید همچنین امکان ضبط USB یا اتصال مستقیم هدست USB با سیم/بی سیم یا حداکثر سه ماژول توسعه Yealink EXP50 را فراهم می کند.

با بهره مندی از این ویژگی های فراوانی که دارد، Yealink SIP-T54W یک تلفن اداری قدرتمند و قابل ارتقا است که کارایی و بهره وری بهینه دسکتاپ را ارائه می دهد. داشتن بلوتوث داخلی 4.2 و وای فای دو باند داخلی 2.4G/5G، تلفن IP SIP-T54W از دیگر قابلیت های آن می باشد. این محصول با آخرین نسخه فن آوری های Yealink Optimal HD Voice همراه شده است. به کمک فناوری Yealink Acoustic Shield صداهای پس‌زمینه از بین می رود به کمک آن حتی در یک محیط پر سر و صدا صدایی شفاف را ارائه می دهید. این گوشی ویپ با سمعک سازگار است به همین دلیل به افرادی که دچار شنوایی کم هستند کمک می کند تا صدارا واضح تر بشنوند.قابلیت گسترش زیاد پورت USB 2.0 داخلی به شما امکان می دهد از ضبط تماس USB از طریق درایو فلش USB لذت ببرید. از طریق این درگاه USB، می‌توانید هدست USB سیمی/بی‌سیم را بدون اتصال دیگر Yealink EHS36 وصل کنید و تا 3 ماژول توسعه Yealink EXP50 را که می‌توان با حداکثر 180 کلید DSS بدون کاغذ برنامه‌ریزی کرد، متصل کنید. این تلفن بسیار با کیفیت دارای حداکثر 16 حساب VoIP می باشد همچنین دارای دو پورت اترنت گیگابیتی است. این محصول بسیار شگفت انگیز قابلیت POE نیز دارد. نگه داشتن تماس، ارسال تماس، انتظار تماس، انتقال تماس، شماره گیری سریع تک لمسی، خط تلفن، بی صدا، DND، گوش دادن گروهی، پیامک، تماس اضطراری، شماره گیری مجدد، برگشت تماس، پاسخ خودکار از ویژگی های تماس این محصول می باشد.

ویژگی های گوشی ویپ یالینک T54W W/O PSU

گوشی ویپ یالینک T54W W/O PSU نه تنها بلوتوث داخلی 4.2 را برای هدست‌های بلوتوث و همگام‌سازی مخاطبین تلفن همراه ارائه می‌کند، بلکه Wi-Fi دو باند داخلی برای اتصال Wi-Fi را نیز به شما می‌دهد که به شما امکان دسترسی به وای فای 5G را می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید محدوده خود را برای محیط‌های شلوغ گسترش دهید، یا با افزودن چندین گوشی، یک سیستم تلفنی را با تیم کوچک خود به اشتراک بگذارید، فقط کافی است تلفن IP خود را از طریق فناوری DECT به تلفن بی‌سیم تبدیل کنید. علاوه بر این، تلفن IP می‌تواند با Yealink VC Desktop با هم کار کند تا محتوای لپ‌تاپ شما را به اشتراک بگذارد و همکاری را بسیار آسان‌تر از قبل می‌کند.

از دیگر ویژگی های بسیار شگفت انگیز این تلفن تحت شبکه قابلیت کنفرانس 3 طرفه است. این تلفن ویپ به شما کمک می کند تا با فناوری بی سیم مدرن همگام شوید و اولین فرصت را در عصر بی سیم آینده داشته باشید همچنین این محصول یک تلفن اداری قدرتمند و مقیاس پذیر که عملکرد و بهره وری بهینه دسکتاپ را ارائه می دهد. از ویژگی های بسیار جالب این محصول امکان تنظیم کردن با خودتان آن را با زاویه دیدتان است. این محصول از برند یالینک می تواندحداکثر 4 تماس همزمان را مدیریت کند همچنین دارای LED های دو رنگ (قرمز یا سبز) روشن برای وضعیت خط می باشذ.

برند یالینک یکی از معروف ترین برندهای دنیای تجهیزات VoIP به ویژه گوشی های VoIP می باشد. این برند در سال 1380 کار خود را در زمینه ساخت و طراحی گوشی های VIP و تلفن های IP تصویری آغاز کرد. در واقع این برند مشهورترین و پرطرفدارترین برند نسبت به سایر برندهای چینی در زمینه تلفن های IP می باشد و این شهرت به دلیل کیفیت بسیار خوب محصولاتش به دست آمده است. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی ویپ یالینک T54W W/O PSU بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید کابل شبکه به فروشگاه آنلاین مدرن ارتباط مراجعه نمایید.

  • Wi-Fi دو باند داخلی 2.4G/5G
  • پورت USB 2.0 برای ضبط USB
  • حداکثر 16 حساب VoIP
  • اترنت گیگابیتی دو پورت
  • پشتیبانی از PoE
  • قابل نصب روی دیوار
  • صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی 480 x 272 پیکسل با نور پس زمینه
  • صفحه نمایش LCD قابل تنظیم
  • بلوتوث داخلی 4.2

توضیحات تکمیلی

برند

یالینک

کشور سازنده

چین

ابعاد

233mm*222.6mm*186.1mm*41.7mm

رنگ

خاکستری

تعداد اکانت

16 اکانت SIP

تعداد تماس همزمان

4 لاین

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

بلندگوی دیجیتال

دارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

کلید BLF

دارد

ماژول بلوتوث (Bluetooth)

ندارد

پورت اترنت

2 پورت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی آی پی فون یالینک SIP-T54W”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *